
Opublikowano - 29 Kwietnia 2025
Customer technical support specialist with Portuguese
Miejsce pracy: Lublin
Job description:
- Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls)
- Establishing and maintaining customer relations
- Ongoing reporting in the systems
Requirements:
- Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2)
- Availability to work in the office in Lublin (Czechów district)
- Skills in operating Windows and MS Office
- Openness in relations with customers
- Communication skills and an attitude to working with people
- High personal culture and customer orientation
We offer:
- Stable employment - full-time employment contract from the first day of cooperation
- Social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance)
- Training fully preparing for work
Podobne oferty
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Opublikowano:
wczoraj
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Technical Customer Advisor with Swedish
Opublikowano:
2025-04-28
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices Diagnosing and resolving reports Control of...
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim
Opublikowano:
2025-04-22
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość...
Techniczny doradca klienta ze szwedzkim
Opublikowano:
2025-04-20
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Obsługa połączeń przychodzących oraz czatów technicznych z klientami (60% połączeń, 40% czatów). Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń techników oraz instalatorów urządzeń...