Opublikowano - 15 Grudnia 2024
Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
- Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim.
- Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów.
- Analiza i zaspokajanie potrzeb klientów, utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Biegłość w języku polskim (C1) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Wysokie zdolności komunikacyjne, nastawienie na współpracę, kultura osobista, organizacja pracy, motywacja.
Co możemy dać Ci w zamian?
- Elastyczny grafik pracy (system zmianowy).
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina.
- Szkolenie wprowadzające.
- Dynamiczne środowisko pracy w międzynarodowej firmie.
Podobne oferty
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Opublikowano:
dzisiaj
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do...
Konsultant / Konsultantka - telefoniczna i mailowa obsługa klienta
Opublikowano:
2024-12-16
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Aplikuj, jeśli lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy potrafisz aktywnie słuchać klienta i rozpoznawać jego potrzeby znasz język polski (angielski jest dodatkowym atutem) obsługa...
Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Opublikowano:
2024-12-16
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących Obsługa Klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia...
Specjalista ds. obsługi klienta
Opublikowano:
2024-12-15
Firma:
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
- Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu w razie eskalacji, kontakt z klientami w języku arabskim- Zarządzanie incydentami i requestami w ramach projektu- Pilnowanie kolejek i dbanie o...