Opublikowano - 23 Września 2024
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Obsługa połączeń wychodzących (audio i video).
- Budowanie i utrzymanie relacji z klientami.
- Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów.
- Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1).
- Orientacja na rozwijanie relacji z klientem.
- Umiejętności sprzedażowe i doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy).
- Aktywne słuchanie, skrupulatność w zarządzaniu danymi, umiejętność organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat (umowa o pracę lub zlecenie).
- Wynagrodzenie bazowe + bonus 1500 zł.
- Elastyczny grafik pracy.
- Comfortowe biuro w centrum Lublina, kompleksowe szkolenie, bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie życiowe).
Podobne oferty
Pracownik w contact center
Opublikowano:
2024-10-12
Firma:
PKO Bank Polski
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Opublikowano:
2024-10-07
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do...
Customer Service Professional with Croatian
Opublikowano:
2024-10-02
Firma:
Foundever
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
(Remote Work) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Opublikowano:
2024-09-29
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat w języku polskim i angielskim. Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Analiza i...