
Opublikowano - 15 Października 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/1873
OBOWIĄZKI:
- podłaczanie korespondencji beznumerowej do akt osobowych,- pomoc przy przydziałach i zwrotach akt,- sporządzanie wykazów dokumentów przekazywanych do Placówek Terenowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętnośc pracy zespołowej, komunikatywnośc, odporność na stres
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lublin
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Podobne oferty
Pracownik biurowy
Opublikowano:
wczoraj
Firma:
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Prowadzenie biura firmy, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa korespondencji, bieżące kontakty z kontrahentami i pracownikami Wymagania konieczne: Zawód:...
Pracownik biurowy, sp.ds. handlu, branża techniczna
Opublikowano:
2025-10-17
Firma:
PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SP. Z O.O.
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Sporządzanie ofert, kontakt z klientem zagaranicznym Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo Uprawnienia: umiejętnosc pracy z dokumentacja...
Pracownik biurowy
Opublikowano:
2025-10-17
Firma:
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zakres zadań wg programu stażu.Godziny odbywania stażu: 08:00-16:00Staż realizowany w ramach projektu Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowana przez Miejski Urząd Pracy w...
Pracownik biurowy
Opublikowano:
2025-10-15
Firma:
POWER FACTOR ANDRZEJ DOMAGAŁA
Lokalizacja:
mazowieckie / Zwoleń
Opis stanowiska:
pilnowanie stanów magazynowych, zamawianie materiałów, szykowanie dokumentacji technicznej, szykowanie dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie umów cywilnoprawnych, Wymagania konieczne:...