
Opublikowano - 01 Sierpnia 2025
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Twoje zadania:
- Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
- Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
- Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
- Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
- Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
- Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Wymagania:
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
- Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
- Pracę zdalną lub hybrydową w większych miastach w całej Polsce
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
- Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
- Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
- Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.
Podobne oferty
Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office
Opublikowano:
dzisiaj
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy. Obsługa zwrotów i zgłoszeń...
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
Opublikowano:
dzisiaj
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim i angielskim
Opublikowano:
2025-08-21
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Doradca ds. kosmetyków premium
Opublikowano:
2025-08-10
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Obsługa klientów w zakresie doradztwa oraz sprzedaży produktów kosmetycznych. Zarządzanie zamówieniami i reklamacjami, udzielanie informacji o produktach. Odpowiadanie na pytania klientów za...