
Opublikowano - 02 Maja 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0927
OBOWIĄZKI:
Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikacja sprzedażowa
Uprawnienia: dobra obsługa komputera
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Lublin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 704 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Podobne oferty
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim
Opublikowano:
dzisiaj
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości...
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Opublikowano:
dzisiaj
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Konsultant / Konsultantka ds. klienta z językami polskim i angielskim
Opublikowano:
2025-04-30
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Opublikowano:
2025-04-28
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...