Praca w Puławach Oferty pracy Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
szczegoly ogloszenia

Opublikowano - 16 Grudnia 2024

Lublin

Concentrix, Corporation (Nasdaq: CNXC) jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię + Talent + Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny.

 

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Lublin
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa połączeń przychodzących
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych
  • Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
  • Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Oferujemy:
  • Elastyczny grafik i umowę zlecenie - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)
  • Wolne niektóre soboty w miesiącu, wolne wszystkie niedziele i święta
  • Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Opublikowano: dzisiaj
Firma:

Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Opis stanowiska: Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do...

Konsultant / Konsultantka - telefoniczna i mailowa obsługa klienta

Opublikowano: 2024-12-16
Firma:

Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Opis stanowiska: Aplikuj, jeśli lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy potrafisz aktywnie słuchać klienta i rozpoznawać jego potrzeby znasz język polski (angielski jest dodatkowym atutem) obsługa...

Specjalista ds. obsługi klienta

Opublikowano: 2024-12-15
Firma:

Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Opis stanowiska: - Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu w razie eskalacji, kontakt z klientami w języku arabskim- Zarządzanie incydentami i requestami w ramach projektu- Pilnowanie kolejek i dbanie o...

Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim

Opublikowano: 2024-12-15
Firma:

Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Opis stanowiska: Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty) w języku polskim i angielskim. Dokładne rejestrowanie danych w systemie oraz...