
Opublikowano - 26 Marca 2025
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie dla klientów przy zakupie lub obsłudze samochodów elektrycznych.
- Budowanie oraz pielęgnacja relacji z klientami.
- Raportowanie działań w systemach komputerowych.
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego B2.
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Lublinie, dzielnica Czechów.
- Biegła obsługa Windows i MS Office.
- Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami.
- Nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta.
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat.
- Atrakcyjny pakiet socjalny włączając MyBenefit i prywatną opiekę medyczną.
- Szereg szkoleń przygotowujących do pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Pracę w środowisku międzynarodowym.
Podobne oferty
Doradca klienta
Opublikowano:
2025-04-18
Firma:
Praca.pl
Lokalizacja:
lubelskie / Puławy
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków: Obsługa klientów, doradztwo w zakresie doboru stylizacji. Budowanie pozytywnego wizerunku na stanowisku i zachowanie profesjonalizmu. Dbanie o ekspozycję i porządek...
Doradca klienta
Opublikowano:
2025-04-14
Firma:
Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Lokalizacja:
lubelskie / Puławy
Opis stanowiska:
zgodny z programem stażu Wymagania konieczne: Zawód: Doradca klienta Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie min. średnie np. ekonomiczne, ogólne,...
Doradca ds. Sprzedaży i Usług
Opublikowano:
2025-04-14
Firma:
PeoplePro
Lokalizacja:
lubelskie / Lubartów
Opis stanowiska:
pomagaj Klientom wybierać najlepsze dla nich produkty dbaj, by Klienci otrzymali odpowiednie usługi finansowe i ubezpieczeniowe bądź profesjonalny wykształcenie średnie
Doradca Klienta
Opublikowano:
2025-04-14
Firma:
Villaro
Lokalizacja:
lubelskie / Puławy
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego...