Opublikowano - 24 Września 2024
Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego.
- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących.
- Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych.
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
Wymagania:
- Zainteresowanie nowoczesną technologią, szczególnie w dziedzinie elektrotechniki. Mile widziana znajomość urządzeń fotowoltaicznych.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów).
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00.
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kursy językowe).
- Szkolenie przygotowujące do pracy.
- Pakiet relokacyjny.
Podobne oferty
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Opublikowano:
2024-10-04
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów...
Konsultant ds. Relacji z Klientami z Językiem Ukraińskim
Opublikowano:
2024-10-01
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków : Obsługa połączeń wychodzących (audio, video). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów. Wprowadzanie danych do...
Customer technical support specialist with Swedish
Opublikowano:
2024-09-21
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment Diagnosing and resolving incoming calls Controlling the correct resolution of technical faults...