
Opublikowano - 22 Kwietnia 2025
Ogłoszenie numer: 9721174, z dnia 2025-04-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń.
- Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania
- Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1).
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych.
- Gotowość do przeprowadzki do Lublina.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie z bonusami i pakiet socjalny (Multisport, LuxMed, szkolenia).
- Stabilne godziny pracy w nowoczesnym biurze, możliwości rozwoju i aktywności integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Podobne oferty
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Opublikowano:
wczoraj
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Customer technical support specialist with Portuguese
Opublikowano:
2025-04-29
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of...
Technical Customer Advisor with Swedish
Opublikowano:
2025-04-28
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices Diagnosing and resolving reports Control of...
Techniczny doradca klienta ze szwedzkim
Opublikowano:
2025-04-20
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Obsługa połączeń przychodzących oraz czatów technicznych z klientami (60% połączeń, 40% czatów). Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń techników oraz instalatorów urządzeń...