Praca w Puławach Oferty pracy Specjalista obsługi klienta
szczegoly ogloszenia

Opublikowano - 22 Czerwca 2025

Lublin

Ogłoszenie numer: 9966994, z dnia 2025-06-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista obsługi klienta

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa połączeń wychodzących
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
  • Personalizacja ofert dla klientów
  • Wprowadzanie danych do systemu

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego
  • Skoncentrowanie na potrzebach klienta
  • Umiejętności sprzedażowe i aktywnego słuchania
  • Skrupulatność i zarządzanie czasem

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i bonusy
  • System zmianowy pracy
  • Centralna lokalizacja pracy
  • Program szkoleniowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Konsultant klienta

Opublikowano: 2025-06-20
Firma:

Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Opis stanowiska: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka polskiego na poziomie C1,...

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Opublikowano: 2025-06-18
Firma:

Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Opis stanowiska: Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Opublikowano: 2025-06-13
Firma:

Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Opis stanowiska: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim

Opublikowano: 2025-06-05
Firma:

Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Opis stanowiska: Obsługa klientów przez telefon, e-mail i czat w językach polskim oraz angielskim; rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń; identyfikacja potrzeb klienta, zapewnienie wsparcia. Płynność w...