Opublikowano - 21 Grudnia 2024
Dołącz do nas w Foundever!
Foundever to jedno z wiodących przedsiębiorstw w branży świadczącej usługi z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analizy!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Lublin, praca hybrydowa
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C2) i znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2-B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Mile widziane jest doświadczenie w Customer Service.
Kilka ważnych informacji:
- Start w drugiej połowie Stycznia;
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie dla studentów;
- Godziny pracy: poniedziałek - sobota; w przedziale 8:00-18:00 (8-godzinne zmiany);
- Okres treningu i nestingu w biurze w Lublinie, potem przy dobrych wynikach możliwość pracy hybrydowej.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się Świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty
Konsultant / Konsultantka - telefoniczna i mailowa obsługa klienta
Opublikowano:
wczoraj
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Aplikuj, jeśli lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy potrafisz aktywnie słuchać klienta i rozpoznawać jego potrzeby znasz język polski (angielski jest dodatkowym atutem) obsługa...
Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Opublikowano:
wczoraj
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących Obsługa Klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia...
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Opublikowano:
2024-12-18
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do...
Specjalista ds. obsługi klienta
Opublikowano:
2024-12-15
Firma:
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
- Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktu w razie eskalacji, kontakt z klientami w języku arabskim- Zarządzanie incydentami i requestami w ramach projektu- Pilnowanie kolejek i dbanie o...