
Opublikowano - 13 Maja 2025
Specjalista wsparcia technicznego z językiem portugalskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie klientów w zakresie zakupu oraz posprzedażowej obsługi samochodów elektrycznych (telefonicznie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
- Raportowanie w systemach firmy
Wymagania:
- Biegła znajomość języka portugalskiego (C1), dobra znajomość angielskiego (B2)
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność, orientacja na klienta, wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia
- Pakiet socjalny (kafeteria benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
Podobne oferty
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Opublikowano:
2025-05-24
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem ukraińskim
Opublikowano:
2025-05-21
Firma:
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zarządzanie połączeniami wychodzącymi i utrzymanie ewidencji. Budowanie relacji z klientami oraz opracowywanie ofert dopasowanych do ich potrzeb. Dokumentowanie danych w systemie. Zaawansowane...
Specjalista ds. obsługi klienta z ukraińskim
Opublikowano:
2025-05-20
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Zarządzanie połączeniami wychodzącymi. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie spersonalizowanych ofert. Dokumentowanie informacji w systemie informatycznym. Zaawansowany język...
Customer technical support specialist with Portuguese
Opublikowano:
2025-05-19
Firma:
Concentrix
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of...