
Opublikowano - 21 Sierpnia 2025
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 155299
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania
zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera
z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych; - praca w siedzibie urzędu / możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych);
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym;
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów;
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym;
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych;
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości;
- brak oznaczeń dla osób niewidomych;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne oraz przygotowuje projekty decyzji w sprawach ustalania odszkodowań za nieruchomości wywłaszczone (przejęte) oraz za ograniczenia praw do nieruchomości w związku z realizacją celów publicznych związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m.in. w zakresie: POIiŚ, FEnIKS, CEF, jak również opracowuje projekty decyzji w trybach nadzwyczajnych wynikających z procedury administracyjnej, w celu weryfikacji rozstrzygnięć ostatecznych pod kątem zgodności z przepisami prawa (wznowienia postępowań, zmian decyzji ostatecznych);
- dokonuje oceny operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości, pod kątem ich prawidłowości, rzetelności, logiczności i zupełności, a przede wszystkim pod kątem zgodności z przepisami prawa w celu optymalizacji wydatków publicznych związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m.in. w zakresie: POIiŚ, FEnIKS, CEF (ocena operatów przed włączeniem do akt sprawy);
- opracowuje analizy i sprawozdania z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy w celu raportowania organom nadrzędnym (m.in. właściwym ministrom);
- archiwizuje dokumentację stanowiącą akta spraw zgromadzone/wytworzone na wieloosobowym stanowisku pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
- Studia podyplomowe z wyceny nieruchomości
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z orzecznictwem
- Wiedza w zakresie wyceny nieruchomości
- Umiejętność pracy w zespole
- Asertywność
- Sumienność
- Dokładność
- Umiejętność nawiązania kontaktu z klientami
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce w tym korzystania z orzecznictwa sądowego
Podobne oferty
Starszy inspektor
Opublikowano:
2025-08-14
Firma:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, - praca w siedzibie...
Starszy inspektor
Opublikowano:
2025-08-14
Firma:
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, praca w siedzibie...