
Opublikowano - 10 Kwietnia 2025
Ogłoszenie numer: 9749263, z dnia 2025-04-10
Klient portalu Praca.pl
Technik Farmaceutyczny
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Rzetelne przestrzeganie standardów obsługi pacjenta.
- Precyzyjne przyjmowanie i realizowanie recept.
- Kontrola zapasów i zarządzanie stanami magazynowymi.
- Monitorowanie terminów ważności leków.
Wymagania
- Ukończyłeś/aś szkołę policealną na kierunku Technik Farmaceutyczny.
- Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w aptece.
- Jesteś odpowiedzialny/a, odważny/a i stawiasz pacjenta na pierwszym miejscu.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Bogaty pakiet benefitów pracowniczych m.in. kursy językowe, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa i wiele innych.
- Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Szeroki pakiet szkoleń e’learningowych.
- Możliwość zaangażowania się w projekty odpowiedzialne społecznie i ekologicznie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Podobne oferty
Technik Farmaceutyczny
Opublikowano:
wczoraj
Firma:
Apteka Dr.Max
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
Do Twoich zadań należeć będzie: Przestrzeganie najwyższych standardów obsługi pacjenta Prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept Przyjmowanie i kontrola ilości towaru, wprowadzanego na...
Technik farmaceutyczny
Opublikowano:
2025-04-14
Firma:
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
wg programu stażu;godziny odbywania stażu: 8:00-16:00;staż realizowany ze środków Funduszu Pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne: Termin rozpoczęcia...
Technik farmaceutyczny
Opublikowano:
2025-04-04
Firma:
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Lokalizacja:
lubelskie / Lublin
Opis stanowiska:
wg programu stażu;godziny odbywania stażu: 8:00-16:00;staż realizowany ze środków Funduszu Pracy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne: Termin rozpoczęcia...